Aktualności

This is Photoshop’s version of Lorem Ipsum. Proin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit amet mauris. Morbi accumsan ipsum velit. Nam nec tellus a odio tincidunt auctor a ornare odio. Sed non mauris vitae erat consequat auctor eu in elit. 

Praca standaryzowana – krok po kroku

Standardy, standaryzacja i praca standaryzowana. To nie to samo, choć jedno jest wynikiem drugiego. Efektem zdefiniowania standardów jest standaryzacja, której efektem jest praca standaryzowana. Jej implementacja zagwarantuje osiągnięcie sukcesu oraz możliwość cieszenia się ze wszystkich korzyści wynikających z wdrożenia tego narzędzia w organizacji. Jak wdrożyć pracę standaryzowaną krok po kroku? Odpowiedzi znajdziecie poniżej.

Czytaj więcej »

Praca standaryzowana – krok po kroku

Standardy, standaryzacja i praca standaryzowana. To nie to samo, choć jedno jest wynikiem drugiego. Efektem zdefiniowania standardów jest standaryzacja, której efektem jest praca standaryzowana. Jej implementacja zagwarantuje osiągnięcie sukcesu oraz możliwość cieszenia się ze wszystkich korzyści wynikających z wdrożenia tego narzędzia w organizacji. Jak wdrożyć pracę standaryzowaną krok po kroku? Odpowiedzi znajdziecie poniżej.

Czytaj więcej

Jak skutecznie wprowadzić standardy?

Standaryzacja to podstawowa zasada Lean Manufacturing. Pozwala lepiej obserwować procesy, mierzyć je oraz eliminować niezgodności i problemy. Standaryzacja usprawnia pracę całego zakładu, podnosi jakość procesu oraz pozwala skrócić szkolenia i wdrożenia pracowników, co przekłada się na wzrostu ich kompetencji.

Czytaj więcej »

Jak wdrażać zmiany w firmie?

Zmiany to jedyny pewniak w życiu. Jedne są elementem planu rozwoju firmy, inne wymusza na nas sytuacja Thank You, COVID, a jeszcze inne spadają na nas jak grom, wiadomo skąd. Zmiany są trudne i nie bardzo je lubimy.
Szefowie, liderzy, menadżerowie to na Was spoczywa odpowiedzialność przeprowadzenia swoich ludzi przez ten proces.

Czytaj więcej »

Jak zarządzać firmą w czasie kryzysu?

Co robić gdy góra lodowa topnieje, czyli gdy w firmie pojawia się kryzys? Kto w Twoim zespole jest Profesorem, Albertem, Ludwikiem, a kto Alicją? Jaką rolę odgrywa każdy z Was? Krótka bajka o reagowaniu na zmiany, dobrym planie i zespołowym działaniu. Miłego!

Czytaj więcej »

Jak eliminować straty w firmie?

Co to jest marnotrawstwo w firmach i dlaczego ma tak duże znaczenie? Jak je policzyć i zmniejszać jego wpływ na organizacje? Odpowiedzi na te pytanie znajdziesz w rozmowie z wdrożeniowcem, Piotrem Kowalczykiem.

Czytaj więcej »

Kaizen – japoński system zarządzania jakością

Japoński sposób myślenia i zarządzania – „kai” rozumie się jako zmianę, a słowo „zen”, jako dobry. Kaizen to proces doskonalenia. A ten nie ma końca. Założenia tej filozofii przedstawił Masaki Imai w opublikowanej 1986 roku książce Kaizen – The Kay to Japanese Competitive Success.

Według definicji, Kaizen to stopniowe i uporządkowane oraz ciągłe ulepszanie, podnoszenie wartości, postęp, poprawa, udoskonalenie. Ma zastosowanie w wielu dziedzinach życia, w życiu osobistym, społecznym oraz w pracy. Polega na ciągłym udoskonaleniu i wprowadzaniu zmian metodą małych kroków.

Czytaj więcej »