Aktualności

This is Photoshop’s version of Lorem Ipsum. Proin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit amet mauris. Morbi accumsan ipsum velit. Nam nec tellus a odio tincidunt auctor a ornare odio. Sed non mauris vitae erat consequat auctor eu in elit. 

Straty w procesach MURA i MURI

Lean Management identyfikuje i definiuje straty które ograniczają zysk, zmniejszają wydajność lub generują niepotrzebnie koszty wytwarzania. Dlaczego taka identyfikacja jest ważna ? Ponieważ, żeby skutecznie działać, musimy wiedzieć, z czym się mierzymy.

Czytaj więcej »

Praca standaryzowana – krok po kroku

Standardy, standaryzacja i praca standaryzowana. To nie to samo, choć jedno jest wynikiem drugiego. Efektem zdefiniowania standardów jest standaryzacja, której efektem jest praca standaryzowana. Jej implementacja zagwarantuje osiągnięcie sukcesu oraz możliwość cieszenia się ze wszystkich korzyści wynikających z wdrożenia tego narzędzia w organizacji. Jak wdrożyć pracę standaryzowaną krok po kroku? Odpowiedzi znajdziecie poniżej.

Czytaj więcej »

Kary i nagrody w zarządzaniu firmą: 5 powodów dlaczego to nie działa?

“Każda marchewka służy jedynie do tego, aby zrobić z niej kij”. To zdanie Prof. Blikle z książki pt. Doktryna jakości. Jakich jest pięć powodów, dla których stosowanie systemu kar i nagród nie działa? A jeśli nie kary i nagrody, to co? Co będzie działało motywująco na zespół? Jak być liderem, który motywuje mądrze? Zebraliśmy wiedzę i stworzyliśmy animowaną pigułkę wiedzy. Tym razem na dolegliwości spowodowane małą motywacją oraz złym systemem motywowania pracowników.
Liderze, menadżerze, inwestuj w zespół!

Czytaj więcej »

Jak szefowie mylą motywowanie z manipulacją

Jednym z najważniejszych zadań szefa jest motywowanie swoich podwładnych. Każdy przełożony chce, żeby jego pracownicy wykonywali zlecane zadania z chęcią i zaangażowaniem. Jednak w rzeczywistości nie zawsze jest to łatwe. Szefowie zdają sobie sprawę, że podwładny może nie chcieć przyjąć zadania.

Czytaj więcej »

Międzypokoleniowe porozumienie w dobie kryzysu

Co się dzieje kiedy X spotyka się z Y w firmie, której właścicielem jest Baby Boomer? Różne wartości, podejścia i oczekiwania. Jak więc budować komunikację w zespołach o różnych potrzebach? Jak różnorodny zespół może przygotować się na i przetrwać kryzys?

Czytaj więcej »